התחדשות עירונית דב הוז/ המעפילים

מידע לתושבים

תושבי מתחם דב הוז/המעפילים,

כחלק מקידום התכנון עבור מתחם דב הוז המעפילים מגבשת בימים אלו עיריית חולון והרשות הממשלתית להתחדשות עירונית תכנית מפורטת במסלול ותמ"ל (ועדה ארצית לתכנון ובנייה) אשר יקבע את האפשרויות העומדות בפניכם לקידום ההתחדשות העירונית

אנחנו זמינים עבורכם בכל עת:

  • עומר פורת – מנהל תחום חברה וקהילה במינהלת להתחדשות עירונית חולון 050-8908500, omer@minhelet-holon.co.il   

  • רונן חרותי – יועץ חברתי בצוות התכנון – 050-6977587

  •  ולאד ירמקוביץ' – יועץ חברתי בצוות התכנון (לדוברי רוסית) – 054-2258900

מתחם דב הוז בצומת הרחובות מעפילים-דב הוז נמצא בימים אלו בתכנון ייזום של הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית ועיריית חולון לטובת קידום תכנון מפורט. במתחם מתוכננת תחנת מטרו עתידית הדורשת תכנון מחודש של מבני המגורים, המסחר, התשתיות העירוניות והשטחים הציבוריים. בעקבות כך החליטו הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית ועיריית חולון לקדם תוכנית לחידוש הבניינים בשיתוף תושבי המתחם ויחידות המסחר.

עם סיום התכנון המפורט תתקבל תכנית שתאפשר את חידוש בנייני המגורים והמרחב הציבורי בצורה המיטבית והאיכותית ביותר שתתן מענה לצרכי התושבים וצרכי העיר השונים.

לטובת קידום התכנון, נבחרו צוותי התכנון מהטובים ביותר בתחום ההתחדשות העירונית כמו גם חברת "גומא גבים" המתמחה בליווי דיירים בתהליכי התחדשות עירונית.

סטטוס התוכנית:

29/05/2023

כחלק מהפעולות הנדרשות על ידי רשויות התכנון לקידום פרויקט התחדשות עירונית במתחם, יתקיימו בשבועות הקרובים ראיונות עם דיירים ובעלי דירות בבניינים, במסגרת עריכת סקר חברתי-קהילתי (הודעה על עריכת הסקר מצורפת)

נבקש למלא את פרטיכם בשאלון המצורף כולל מספר טלפון בכדי שנוכל ליצור אתכם קשר ולשמוע את עמדותיכם בנוגע להתחדשות העירונית במתחם.

קישור לשאלון: https://forms.gle/Gqk2FghNaasWTF457

במידה ויש לכם שאלות מוזמנים ליצור קשר עם ולאד במספר 054-2258900 או גיל במספר 052-8647282, היועצים מטעם חברת "גומא גבים", המספקת שירותי ייעוץ חברתי במתחם.

בתודה,

המינהלת להתחדשות עירונית חולון.

 המתחם נמצא בשלב של תכנון ייזום.

בחודשים הקרובים נזמין את בעלי הנכסים למפגש התנעה בהשתתפות הנהלת העיר וצוות התכנון. במפגש נסביר אודות התוכנית, תהליך התכנון והמלצות להליך ההתארגנות של התושבים.